Subject: Trygt på sjøen.
From: ARNE RUDOLF SOeRBY <[email-masked]>
To: undisclosed-recipients:;
Date: Wed, 30 Jun 2021 22:31:14 +0200

Videresender til alle medlemmene i Båtforeningen hva vi har fått fra
lokalt Brannvesen. 

Mvh Styret i Solbukta Båtforening.

Hei, 

Båtsesongen er i full gang og vi håper dere nyter den! 

I brannvesenet er vi opptatt av at alle skal ha en trygg tur på sjøen.
Vi har derfor laget et eget infoskriv og sjekkliste til båtfolket, se
vedlegg. Vi trenger hjelp til å nå ut med budskapet til flest mulig og
håper dere kan bistå oss. Eksempelvis ved å publisere vedlegget på
foreningens Facebook, nettsider, medlemsblad eller lignende. 

Har dere noen spørsmål er det bare å ta kontakt. 

På forhånd tusen takk for hjelpen! 

DANIEL SOLLI 

Branninspektør/informasjonsrådgiver 

FOLLO BRANNVESEN IKS                      

-------------------------

Teglveien 18b, 1400 Ski. 

Sentralbord: 64 85 10 00 

Direkte: 480 14 773 

Org. nummer: 971011661 

www.follobrannvesen.no [1] 

Links:
------
[1] http://www.follobrannvesen.no/